söndag 29 augusti 2010

Stedernas stad...eller Gerbilen

HEJ!!!
Jag kollar på "sommar med Ernst" och får mat tillagad åt mig i Stockholm. Jag tänker lika effektivt som en hamster, är lika förvirrad som en chinchilla och lika go i huvudet som en gerbil. Visste du att jag haft så många gerbiler...så många


NAMN PÅ MINA FÖRSTA TVÅ GERBILER
1. CURRY OCH PERRY



Alltså barn, vafan lol skärp er, väx upp. Döp inte era djur till curry och perry. Eller, Curry made sense, för han var samma färg som curry. Men Perry? Vad i helvedeeeeeeeeete?!?!??!?!?!?!?!?!?! Skoja. Så sjukt är det ju inte.



Jag vet! Det här inlägget var för konstigt, men ponera då att ovanstående är vad som cirkulerar i mitt huvud, det samt basilika. Tankern på basilika, smaken av basilika.

har ni nån basilika på fridhem eller?
Nu ska jag gå. För Guds skull!

1 kommentar:

  1. Perry var psykande. http://www.youtube.com/watch?v=o4zUHIa2RSc ps, nedan när man ska välja om man ska signera från ett google-konto etc, så får jag alltid för mig att det står; Välj pedofil.

    SvaraRadera