lördag 28 augusti 2010

Hälsningar från byn

Dear Moa,

Vilken fin film du visade mig. En reklamfilm. Kul. Med Mads. (Vem fan är Mads?!)

Hur som haver (barnen kär). Då du drar till Storstan har jag själv installerat mig i byarnas by: Svalöv. Denna by är så liten att om man snurrar riktigt snabbt runt på stället kan man se hela bygden på en sekund. Typ. Varför har du flyttat ut på landet, frågar ni, och jag svarar vänligt (och något högfärdigt) att jag ska syssla med teater. Teaaaatörr. Och det gör man tydligen bäst då man är isolerad från allt och alla förutom sina skådespelarkollegor (läs klasskompisar). På grund av denna chockartande isolerade vecka har jag inte hunnit öppna mina ögon för humor i vardagen (som är lite av det vi brukar behandla på denna blogg) utan jag har varit fullt upptagen med att lära mig namn, leka blind och kasta pinne. Ni vet, sånt man gör.

Jag återkommer då jag kommer på nåt mer kul att skriva.

Bästa hälsningar
Tora "bybon" Larsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar