torsdag 10 juni 2010

Jag är glad (inte)

Jag önskar att jag kunde skratt åt det. Åt det som hände. Igår. Det jag inte trodde skulle hända har hänt. Jag har blivit bestulen. Rånad. Typ. Åtminstone bestulen. Inte på lite pengar. Nejdå. Här snackar vi en läderväska (asfin!) innehållandes mobil, plånbok, körkort, bankkort, kamera, nycklar etc. Allt är borta. Gone. Jag önskar att jag kunde skratta åt det. Komma på ett skämt. Skriva något kul om det hela här på bloggen. Men det är för tidigt.

Alldeles för tidigt...

Oj, kände att jag drog ner stämningen lite där! HAHAHA (nervöst skratt). Detta är ju trots allt någon slags humorblogg, så därför lägger jag upp den här bilden för att lätta upp stämningen liksom!

Jag på kalas

1 kommentar:

  1. Jag tycker synd om dig OCH skrattar åt dig. Den bästa sortens sympati! Ps. du var fulsnygg på bilden. Ds.

    SvaraRadera